Печать

     За звітний період райдержадміністрацією продовжувалася робота  щодо забезпечення  виконання вимог Закону України  „Про звернення громадян” та Указу  Президента України   від 07.02.2008 №109/2008  „Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування  конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування”.

На виконання статті 22 Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до затверджених графіків керівництвом райдержадміністрації проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

За 9 міс. 2017 року керівництвом райдержадміністрації проведено 111 прийомів громадян, в тому числі: головою райдержадміністрації проведено 18 особистих та 18 виїзних прийомів громадян, заступниками голови - 39 особистих та 36 – виїзних прийомів. До голови райдержадміністрації на особистих прийомах конституційним правом на звернення скористалося 28 громадян, на виїзних -24.

Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло 365 звернень, що на 79 звернень менше в порівнянні з відповідним періодом 2016 року (444). Із розрахунку на 1 тис. населення найчастіше зверталися жителі сільських рад: Плішивецької (19,4), Краснолуцької (17,7), Лисівської (13,4), Римарівської 11), Рашівської (9,7) сільських рад. Найменше надійшло звернень від жителів Гречанівської (1,3), Бобрицької (2,6), Сватківської (2,9) сільських рад. У середньому по сільських радах району припадає 7,7 звернень громадян на 1 тис. населення, що на 1,5 менше відповідного періоду 2016 року (9,2).

Всього у зверненнях порушено 370 питань, найбільшу частку з них складають питання соціального захисту в частині надання грошової допомоги на лікування, призначення   та виплати   соціальної
допомоги, призначення субсидії, їх кількість складає 177 або 47 %, від загальної кількості питань (за 9 міс. 2016 року – 272 (61%).

У 1,6 раза збільшилося надходження звернень з питань комунального господарства, за звітний період їх надійшло 58 (16%) проти 35(8%) у 2016 році, здебільшого це питання проведення ремонту доріг, припинення опалювального періоду, забезпечення водопостачання, благоустрою територій сільських рад.

У 1,7 раза збільшилося надходження звернень з питань аграрної політики -49 (13%) проти 28 (6%) за відповідний період 2016 року. Жителів сіл турбують питання оформлення прав власності на земельні частки (паї), передачі їх в оренду, невиплати орендної плати, отримання майнових паїв, низьких закупівельних цін на молоко від громадської худоби.

Збільшилася кількість звернень у порівнянні з 2016 роком з питань:

-культури та культурної спадщини, туризму-7 (2%), у 2016 році-0;

-фінансової політики -5 (1%), у 2016 році-0;
-екології та природних ресурсів - 4 звернення , у 2016 році-3 (0,8%).

         Зменшилася кількість звернень з питань:

-транспорту і зв’язку-13 (3%), у 2016 році-16 (3,6%);

-охорони здоров’я-4 (1%), у 2016 році-7 (1,6%)

-забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян-8 (2%), у 2016 році-14 (3%).

         За звітний період збільшилося надходження звернень через органи влади вищого рівня, надійшло 126 (у 2016 – 117), зокрема: з Адміністрації Президента України надійшло 3 звернення ( у 2016 році-4), з Кабінету Міністрів України надійшло 5 звернень ( у 2016 році-2), з облдержадміністрації надійшло 4 звернення (у 2016році -3); з урядової гарячої лінії – 114 (у 2016 році   –107). Вищевказані звернення найбільше надходили з Веприцької (9), Лютенської (8), Петрівсько-Роменської (8), Сарівської та Краснолуцької (по 8) сільських рад.

        У зверненнях до органів влади вищого рівня заявниками порушено 127 питань (у 2016 -117), з них найбільше з питань соціального захисту-71 (56%); комунального господарства -16 (12,6%); аграрної політики-8 (6%), транспорту і зв’язку-7 (5). У загальній кількості звернень частка звернень громадян до органів влади вищого рівня складає 34 %.

          У 3,2 раза зменшилося надходження колективних звернень громадян - 5 ( у 2016 році -16). Колективні звернення надходили від жителів Малопобиванської сільської ради (2) щодо нагальної необхідності в проведенні ремонту дороги, Книшівської (1) про забезпечення пожежної безпеки на території сільської ради, Вельбівської (1) щодо влаштування притулку для собак, Великобудищанської (1) щодо ліквідації виробничого підрозділу ПраТ «Райз-Максимко».          

         Електронних, повторних звернень не надходило

         Відповідно до Класифікатора звернень громадян звернення розподіляються так: за формою надходження: поштою – 29%, на особистих прийомах – 36%, через органи влади –35%; за ознакою надходження:

первинні – 100 %, за видами: заяви (клопотання) – 94 %, скарги – 6%; за статтю авторів звернень: чоловіча – 36 %, жіноча – 64%; за

типом: листи – 63 %, усні – 37%; за суб’єктом: індивідуальні – 99 %;, колективні – 1%.

         Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 190, що складає 52 % (у 2016 році-184 (41%)).

Близько 18 % від загальної кількості звернень громадян вирішено - 65 звернень (у 2016 році – 155), 276 заявникам надано аргументовані роз’яснення  (у 2016 році – 257), 14 звернень залишено без розгляду (у 2016 році – 10), за належністю надіслано 10 звернень (у 2016 – 222).

Позитивно вирішені питання надання матеріальної допомоги: за рахунок районного бюджету виділено 133 тис. грн. для надання одноразової матеріальної допомоги 57 громадянам. Врегульовано питання ліквідації виробничого підрозділу ПраТ «Райз-Максимко», автобусного сполучення до сіл Римарівки та Круглик, проведення ремонтів доріг.

Моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах сільських рад засвідчив, що на належному рівні проводиться робота в управлінні агропромислового та економічного розвитку, відділах освіти та культури райдержадміністрації, у виконконавчих комітетах: Краснолуцької, Веприцької, Біленченківської, Книшівської, Петрівсько-Роменської, Лютенської сільських рад.

Потребує поліпшення робота зі зверненнями громадян у виконавчих комітетах Соснівської, Плішивецької, Рашівської, Харковецької, Лисівської сільських рад де, зокрема, допускаються випадки не проведення виїзних прийомів громадян керівниками, не надання письмових відповідей на письмові звернення громадян, порушення інструктивних вимог діловодства за зверненнями громадян.                                     

         Питання забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації,  щоквартально готуються аналітичні, узагальнюючі інформації про роботу із зверненнями  громадян, проводиться моніторинг звернень громадян, здійснюються заходи організаційного, інформаційно-аналітичного характеру.

Категория: Звернення громадян